DIGITAL IMAGING SQUARE

Construiți branduri de lux

Îmbunătățirile tactile, înnobilările atrăgătoare și finisările naturale sunt doar câteva “trucuri” la care apelează brandurile pentru a produce ambalaje de lux. 

Impactul vizual și constructiv al ambalajelor și etichetelor atrage deopotrivă atenţia, atât a consumatorilor, cât și a producătorilor.

Înnobilarea sporește percepția asupra valorii produsului

Designul ambalajelor a fost dintotdeauna un instrument de marketing. Ca produse de marketing, ambalajul și eticheta unui produs transmit către consumator senzaţii puternice precum îndemnul de a-l testa și cumpăra. Având în vedere varietatea de produse din zilele noastre, evoluţia ambalajului a luat amploare, iar aspectul este unul dintre cele mai importante criterii în ochii consumatorului. Efectele tactile adăugate pe un ambalaj sau o etichetă pot crește vânzările unui produs și pot contribui la îmbunătăţirea generală a imaginii brandului. Proprietarii de mărci și producătorii de ambalaje trebuie să se asigure că produsele lor ies în evidenţă.

Studiile arată că, simţind textura unui obiect, apare percepţia de proprietate asupra acestuia, care este urmată de o evaluare finală, mult îmbunătăţită, a produsului. Drept urmare, percepţia asupra produsului influenţează puterea de cumpărare.

În acest context, Konica Minolta este determinată să ofere tot mai multe oportunităţi de dezvoltare prin lansarea noilor sisteme de tipar digital și industrial de format mare, precum și prin parteneriatele dezvoltate, graţie cărora aduce pe piaţă noi tehnologii de printare.
Transformă ambalajul obișnuit într-unul de senzație

În prezent, există nenumăraţi furnizori de print – atât offset, cât și digital – care oferă doar servicii de “printare” obișnuite. Cu toate acestea, există jucători vizionari pe piaţă, care încearcă să iasă din tipar prin diversificarea ofertei de produse destinate pieţei de packaging. Aceștia iau în calcul îmbunătăţirea produselor prin utilizarea unor noi procese de imprimare, care pot oferi plus valoare materialelor, rezultând unele mult mai atrăgătoare.

Efecte speciale precum printarea tridimensională sau aspectul metalic, strălucitor, au fost posibile și în trecut. Însă, cu metodele de producţie convenţionale, acest proces era deseori ineficient și consumator de timp, în special pentru lucrările supuse unor termene stricte. Odată cu tehnologia de lăcuire UV de la MGI, ce permite adăugarea de efecte 3D de excepţie – acum și în format mare, Konica Minolta revoluţionează industria pentru furnizorii care doresc să ofere consumatorilor ambalaje speciale, cu finisări de lux.

Lucrările înnobilate cu ajutorul sistemelor JetVarnish de la Konica Minolta și MGI se remarcă prin note sofisticate și exclusiviste, sunt pline de vitalitate și creativitate, iar percepţia tactilă este inedită, reușind să capteze instant atenţia și să declanșeze emoţii. Ca urmare, ambalajele finisate în acest mod vor face ca numele și reputaţia brandului pe care îl reprezintă să se evidenţieze faţă de cele de duzină.

Tehnologia aplicată de MGI și Konica Minolta, existentă deja pe mai multe modele de echipamente dezvoltate în urma acestui parteneriat, transformă lucrările tipărite în produse spectaculoase și irezistibile, care vor atrage atenţia clienţilor dvs. și, implicit, a clienţilor acestora.

IMG_20191121_155548_resized_20191122_112727328
Sisteme de finisare și lăcuire UV 
JETvarnish 3DS picture 02

Sistemele de finisare și lăcuire UV, dezvoltate de MGI și combinate cu tehnologia Konica Minolta în ceea ce privește capetele de printare piezoelectrice, permit evidenţierea zonelor definite și adăugarea de efecte 3D pe materialele tipărite. Aceste îmbunătăţiri aduse printurilor efectuate atât offset, cât și digital, creează experienţe tactile complet diferite faţă de un produs tipărit clasic.

Konica Minolta vine, astfel, în întâmpinarea furnizorilor de print cu servicii de finisare digitală tactilă, cu ajutorul cărora marjele de profit pot crește cu până la 400%, ceea ce duce la o recuperare rapidă a investiţiilor efectuate. Compania acordă o atenţie deosebită zonei de înnobilare a printurilor, zonă ce reprezintă un segment valoros al industriei tipografi ce, în plină dezvoltare în întreaga lume.  Dovadă în acest sens este și gama diversifi cată a sistemelor pentru înnobilare, cu dimensiuni de la SRA3 (32×45 cm) – JetVarnish 3DS și Meteor, la 50×70 cm – JetVarnish 3D și până la 75×120 cm – JetVarnish 3D EVO.

În România, există deja mulţi furnizori de servicii de print care deţin sisteme de fi nisare și lăcuire UV de la Konica Minolta. Însă, din dorinţa de a inova, unii dintre clienţii strategici ai companiei au decis să facă trecerea de la MGI Jet-Varnish 3DS, la MGI JetVarnish 3D – urmărind astfel trendul de transformare a businessului către formate mai mari. Sistemul de producţie MGI JetVarnish 3D oferă, printre alte benefi cii, creșterea productivităţii și posibilitatea de înnobilare a materialelor cu un format maxim de 50×70 cm.

Fiind o companie cu adevărat centrată pe client, Konica Minolta sprijină constant dezvoltarea tuturor furnizorilor de tipar care doresc să urmărească trendul pieţei și pune la dispoziţia acestora posibilitatea de a testa sistemul JetVarnish 3D în showroomul Konica Minolta – Digital Imaging Square.
RETHINK Packaging

Așa cum ne dictează și direcţia de dezvoltare a companiei, la nivel global, suntem întotdeauna cu un pas înainte pentru a descoperi noile provocări prin dezvoltarea constantă de noi tehnologii. 

În acest context, Konica Minolta folosește experienţa și poziţia de lider pe piaţa echipamentelor de tipar digital pentru a veni în întâmpinarea clienţilor săi și a le oferi soluţii diversificate de printare și finisare, prin intermediul unui vast portofoliu ce conţine atât sisteme de producţie alb-negru și color, precum și sisteme de finisare și lăcuire UV, împreună cu o multitudine de soluţii software care facilitează procesul de tipărire, reduc implicarea umană și costurile de producţie ale materialelor solicitate de către societatea contemporană.

RETHINK Packaging este umbrela sub care Konica Minolta oferă soluţii tuturor jucătorilor din piaţă, deschiși dezvoltării propriilor afaceri de pe acest segment aflat într-o continuă expansiune.  

Articole recente