DIGITAL IMAGING SQUARE

PKG-675i un "game-changer" al tiparului de ambalaje, în tiraje scurte

Cora Print_Cosmin Stanciu

„Schimbarea comportamentului consumatorilor, în special creșterea uimitoare a cumpărăturilor online din ultima perioadă, ne-a determinat să investim într-o imprimantă digitală pentru a permite clienților noștri să îmbunătățească experiența de ‘unboxing’ pentru cumpărători. Mulți dintre clienții noștri solicită personalizarea cutiilor cu mesaje și elemente puternice de brand în interiorul coletelor, lăsând în același timp exteriorul pachetului simplu. Acest lucru este deosebit de important pentru acei clienți care livrează bunuri cu valoare, unde potențialul de furt reprezintă o preocupare majoră, însă percepția calității este importantă și nu este scăpată din vedere.”

Cosmin Stanciu, director general Cora Print

La începutul acestui an, Konica Minolta și-a îmbogățit portofoliul de sisteme de producție digitală prin lansarea, pe piața europeană, a noului PKG-675i. Acest dispozitiv de printare digitală, cu jet de cerneală pe bază de apă, reprezintă un element important pentru cei care doresc să acceseze piața aflată în plină expansiune a tiparului pentru  ambalajele din carton și a cutiilor pliabile personalizate, în tiraje reduse. În acest mod, furnizorii de print vor deservi sectoarele cu creștere rapidă, cum este cel al comerțului electronic, și vor beneficia de o dezvoltare rapidă a propriei afaceri.

Flexibilitatea de a tipări ambalaje la cerere pe care o oferă noul echipament, în tiraje scurte și cu posibilitate de personalizare, a reprezentat un criteriu de bază pentru tipografia Cora Print, în ceea ce privește investiția efectuată. Opțiunea Cora Print de a efectua un upgrade digital cu PKG-675i marchează o treaptă importantă în dezvoltarea afacerii acesteia, deoarece trecerea la tiparul digital al cartonului ajută tipografia să răspundă tuturor cererilor clienților săi de ambalaje.

Cora Print oferă o gamă variată de produse și servicii, printre care și servicii de tipar și personalizare a produselor precum ambalajele din hârtie și carton craft. Începând cu luna februarie a acestui an, în baza Legii nr.448/2006, Cora Print a devenit și unitate protejată. Astfel, tipografia comercializează acum produse și servicii realizate de persoane cu dizabilități, iar clienții acesteia pot reinvesti banii în produse și servicii tipografice utile.

Deși brandul Cora Print este nou în piață, bazele tipografiei există încă din 2005, când a luat naștere colectivul Cora. Cora Print a devenit client al Konica Minolta Business Solutions România abia la începutul acestui an, iar una dintre cele mai importante achiziții efectuate a fost cea a echipamentului PKG-675i. Prin această  investiție, Cora Print oferă clienților săi posibilitatea de a se convinge că toate comenzile sunt tratate în mod egal, răspunzând cu aceeași promptitudine și responsabilitate tuturor, chiar dacă unii își doresc o singură cutie personalizată, iar alții vor 500 de astfel de produse. Clienții Cora Print sunt asigurați acum că pot beneficia de o varietate de opțiuni, atât de posibilitatea de printare pe interiorul și / sau exteriorul cutiilor, cât și de printarea în culori a elementelor sau a imaginilor specifice brandului.

„Mulți producători de cutii, cu tehnologii tradiționale, preiau comenzi de minimum 1000 de bucăți sau mai mult.
Prin urmare, tiparul digital oferă un mare avantaj în ceea ce privește printarea rentabilă a tirajelor reduse – putem produce chiar și o singură cutie, cu costuri minime. Vom lucra îndeaproape cu toți clienții noștri de ambalaje pentru a ne îmbunătăți experiența și a le oferi produse de calitate, care să le extindă prezența pe noi piețe sau să le întărească poziția pe piețele tradiționale. PKG-675i este un "game-changer" al tiparului de ambalaje, în tiraje scurte”
Cosmin Stanciu
Director General Cora Print

PKG-675i este echipamentul potrivit pentru producția, în tiraje reduse, a plăcilor din carton personalizate și a cutiilor pliante, ștanțate dar neformate sau pre-matrițate, în mod rapid și economic. Sistemul oferă posibilități multiple și rapide de personalizare, fie prin printarea numelui pe ambalaj, fie printr-un mesaj de marketing personalizat, a elementelor sau imaginilor de brand. Aceste considerente au reprezentat elemente de bază în decizia Cora Print, privind achiziționarea noului sistem de producție. 

cutia de pizza

“Diversitatea tehnologiilor ofertate de Konica Minolta România pe piața locală acoperă o gamă foarte largă de aplicații. Zona de aplicații din segmentul AMBALAJE, a avut parte de o dezvoltare rapidă în ultimii ani, mai ales dacă aducem în discuție perioada de timp în care curieratul a fost principalul mod de circulație a produselor. PKG675i este un echipament nou în portofoliul Konica Minolta, dedicat producției de personalizare a ambalajelor de dimensiuni mici și medii. Simplitatea operării și faptul că exista un suport tehnic care acoperă tot teritoriul României, fac din acest echipament o opțiune reală pentru producătorii de ambalaje sau zonele de business care au ca activitate personalizarea ambalajelor sau a altor produse finite din carton, în volume medii și mici”, a declarat Sorin Sumănaru, Sales Team Leader Industrial & Production Printing, Konica Minolta Business Solutions România.

Articole recente
Transformarea digitală ia avânt, iar tiparul digital își menține creșterea

Transformarea digitală ia avânt, iar tiparul digital își menține creșterea

acum o lună

Un subiect care va fi amplu dezbătut în 2024 este cel al potențialelor consecințe ale regulamentului Uniunii Europene privind produsele fără defrișare. Acest subiect face parte dintr-un plan mai vast de acțiuni pentru combaterea defrișării și a degradării pădurilor, prezentat pentru prima data în Comunicarea Comisiei din 2019, privind intensificarea acțiunii UE pentru protejarea și restaurarea pădurilor lumii.

Citeste mai mult »
SUSTENABILITATEA  ÎN INDUSTRIA TIPOGRAFICĂ​

SUSTENABILITATEA ÎN INDUSTRIA TIPOGRAFICĂ​

acum 2 luni

Konica Minolta, organizație de nivel mondial, cu peste 39.000 de angajați, dintre care 9.000 doar în Europa, își asumă în mod serios responsabilitățile sociale, de mediu și guvernare (ESG). Prin strategia aplicată, compania își propune să implementeze măsuri durabile și să lucreze, împreună cu partenerii și clienții săi, pentru un viitor mai responsabil și o societate mai echitabilă. Compania servește în mod conștient planul comun al Națiunilor Unite, denumit Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD) și consideră Acțiunea Climatică drept cel mai urgent domeniu de acțiune.

Citeste mai mult »