
VĂ AȘTEPTĂM LA virtual.drupa 2021!
acum o săptămânăRETHINK POSSIBILITIES TOGETHER!
Edoardo Cotichini, Senior Manager Professional Print, Konica Minolta Business Solutions Europe;
Hidetoshi Omo, Head of Centre of Competence KM-1, Konica Minolta Business Solutions Europe
Orice criză precum cea generată de Coronavirus accelerează, de obicei, tendințele existende deja. În prezent, aceste tendințe includ impulsul către automatizare, comenzi de tipar online, magazine virtuale și, în plus, tranziția de neoprit de la producția analogică la cea digitală. Automatizarea accelerată va duce, de asemenea, la un proces complet de fabricație de la lansarea comenzii și până la livrare, precum și la o cerere crescută pentru sisteme de producție digitală, care necesită o acțiune umană redusă și fără specializare.
Nu există nicio îndoială că tehnologia digitală va continua să câștige teren în fața tiparului offset tradițional. Furnizorii de print comercial sunt nevoiți să-și extindă ofertele de servicii de printare digitală pe măsură ce volumele de tipar tradițional offset / flexo se erodează în timp.
În articolul “Poate COVID să accelereze sfârșitul tiparului offset?”, publicat pe blogul Keypoint Intelligence, German Sacristan sublinia câteva aspecte pozitive din industria de tipar comercial, inclusiv o creștere a numeroaselor aplicații de ambalaje. Este logic să fii mai direcționat și mai eficient atunci când comunici direct cu partenerii și potențialii clienți.
„Există o posibilitate foarte ridicată ca această criză să favorizeze tiparul digital în anumite domenii”, susține el. „Bugetele pentru print nu au dispărut, iar tiparul digital acceptă o comunicare mai holistică și mai eficientă datorită tirajelor mai scurte (mai bine direcționate) și a printării de date variabile.”
În general, piața globală a produselor tipărite se micșorează ușor, în termeni de volum. Potrivit cercetărilor realizate de Smithers – „Viitorul imprimării digitale vs offset până în 2024”, producția măsurată în miliarde de pagini A4 a fost de 49.973 în 2014 și se estimează că va fi de 49.654 până în 2024. Digitalul este segmentul de printare cu cea mai rapidă creștere, care acum se mândrește cu 20% din valoarea totală a pieței globale.
Perspectiva IDC expusă în articolul “Out-of-the-Box and about Box thinking: Industrial and Production Printing in the Aftermath of COVID-19” indică modul în care virusul a creat noi oportunități în industria de tipar industrial și de producție. Sectoarele de etichete și ambalaje, materiale de decor, semnalizare și textile au înregistrat deja creșteri ale producției. Într-o prognoză separată a pieței, deși livrările atât pentru toner, cât și pentru sistemele cu jet de cerneală au scăzut dramatic la mijlocul primului blocaj în Europa, este de așteptat ca piața să revină în 2021. Cu toate acestea, se estimează că rata de creștere anuală (CAGR) va scădea cu 5,2%.
Konica Minolta este onorată, în mod justificat, să rămână lider de piață în Europa de Vest, pe zonele de echipamente de tipar digital în coală și multifuncționale cu o cotă de piață de 26,1%.
Sistemul de tipar digital de înaltă producție – AccurioPress C14000, cu o viteză de printare de până la 140 de pagini A4 pe minut, este un reper în piață. Alte evoluții ale Konica Minolta, în segmentul echipamentelor de print digital pe bază de toner, au inclus lansarea AccurioPrint C750i, care oferă integrare completă cu serviciile cloud, precum și noua serie AccurioPress C4080. Ambele echipamente nou lansate sunt, în aceeași măsură, piloni importanți ai portofoliului nostru extins de sisteme de producție.
„Sistemele Konica Minolta se adresează clienților care doresc să-și extindă și să își eficientizeze afacerile prin automatizare avansată, o productivitate mai mare, cu efect tangibil și contact uman redus, ducând la o creștere a producției de înaltă calitate, cu mai puține deșeuri”
În 2021, vom anunța acțiuni importante ale Konica Minolta, care vor consolida poziția companiei ca lider de piață pe zona de tipar digital în coală. Nu mai există nicio îndoială că tehnologia cu jet de cerneală înregistrează o creștere reală în printarea digitală. Ca urmare, producția digitală cu jet de cerneală va continua să câștige teren și va fi recunoscută, pe viitor, ca soluție viabilă și avantajoasă pentru multe aplicații high-end.
Potențialul considerabil al pieței a stat la baza deciziei de lansare a sistemului de producție digitală color, cu jet de cerneală UV – AccurioJet. Încă de la lansarea sa oficială, la drupa în 2016, acesta a devenit o punte reală de tranziție între tiparul offset și cel digital. Acum, versiunea Konica Minolta AccurioJet KM-1e, prezentată în vara anului 2020, continuă să susțină această forță motrice a tendinței de trecere de la tiparul tradițional offset la cel digital, cu jet de cerneală.
Îmbunătățirile aduse AccurioJet KM-1e includ capacitatea de a tipări pe suporturi transparente, metalice și colorate, inclusiv o optimizare a stabilității pentru hârtia subțire, fără acoperire. AccurioJet KM-1e beneficiază, de asemenea, de Dot Freeze Technology ™ – patentată Konica Minolta, care oferă o stabilitate și o consistență a culorilor superioare. Rezultatul final se reflect în materialele printate perfect uscate, livrate instantaneu din procesul de tipar și de o calitate net superioară.
Înnobilarea digitală va continua să reprezinte un factor cheie în procesul de creștere pe piața tiparului de producție și, în același timp, o modalitate profitabilă pentru furnizorii de servicii de tipar, furnizorii comerciali și departamentele interne de reprografiere de a se deosebi de concurență. Acoperirea selectivă cu spot UV poate fi utilizată pentru a îmbunătăți printurile digitale și offset cu efecte haptice 3D excepționale.
Pentru a oferi clienților și partenerilor noștri servicii profesionale dintr-o singură sursă, conforme cu abordarea de parteneriat a Konica Minolta, am consolidat relațiile cu MGI Digital Technology (MGI) și am extins colaborarea dintre cele două companii.
În calitate de furnizor global de tehnologie cu structuri locale de administrare a serviciilor oferite, vedem în continuare oportunități semnificative, în următorii ani, pentru producția digitală bazată pe tehnologia noastră cu toner și jet de cerneală, precum și cea de înnobilare a produselor tipărite.
Situația actuală în care Covid-19 a creat provocări fără precedent, există speranța unei reveniri la un „nou normal”, odată cu ieșirea vaccinurilor pe piață. Prioritatea noastră numărul unu este să ne asigurăm, în permanență, că toți colegii, clienții și familiile noastre rămân în siguranță și sănătoși. Și, în timp ce pandemia de coronavirus continuă să perturbe activități la nivel mondial, am luat decizia de a ne retrage din cadrul expozițiilor și a evenimentelor în viitorul apropiat. Ca întotdeauna, ne vom asigura că toate serviciile noastre pentru clienții și partenerii Konica Minolta vor rămâne constante și sigure pe viitor.
Vom continua să contribuim la modelarea ideilor pentru clienții noștri într-o abordare de parteneriat – indiferent de „canalul de comunicare”, indiferent dacă este față în față sau doar online. Suntem conștienți și recunoaștem meritele interacțiunii umane, însă, în condițiile actuale vom continua să ne construim prezența online. În acest mod vom oferi clienților și partenerilor noștri posibilitatea de a asista, în timp real, la prezentările și demonstrațiile de produs sau de a accesa paginile showroomului virtual, în care vom include tot mai multe produse.
Oricare ar fi viitorul, angajamentul Konica Minolta rămâne același: să oferim cele mai bune servicii posibile tuturor clienților noștri. În ciuda greutăților, nu vom renunța niciodată, pentru ca sănătatea și siguranța noastră și a dumneavoastră să fie întotdeauna prioritare.
RETHINK POSSIBILITIES TOGETHER!
Cu peste 300 de instalări în întreaga lume, în decurs de numai 8 luni de la lansare, sistemele ultra-fiabile AccurioPress C14000 și AccurioPress C12000 sunt demne de utilizat pentru menținerea trendului de creștere a tiparului digital.
Clienții de materiale tipărite din ziua de astăzi se așteaptă ca furnizorii de print să ofere opțiuni de îmbunătățire a comunicărilor fizice. Potrivit unui studiu recent realizat de NAPCO – Adding Value to Digital Printing, 94% dintre specialiștii în marketing au declarat că, atunci când furnizorii de tipar sunt selectați, un criteriu important este ca aceștia să ofere idei inovatoare pentru îmbunătățirea produselor finale.
Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest sit va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Acest site web folosește Google Analytics pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori ai site-ului și cele mai populare pagini.
Păstrarea acestui cookie activat ne ajută să ne îmbunătățim site-ul.
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!
Cititi mai multe in pagina Termeni de utilizare.